Aplikacja zamówienia taksówki

Mobilna taksówka aplikacji Shark pozwala zamówić samochód o każdej porze dnia, wystarczy kilka dotknięć.

Praca w firmie Shark

Pobierz aplikację!
Pobierz aplikację!

Żeby pobrać aplikację należy otworzyć Play Market, następnie wyszukać Shark Taxi - Kierowca, dalej musisz wejść na stronę aplikacji i nacisnąć przycisk “ zainstaluj”.

Żeby w przyszłości zaktualizować aplikację, należy wejść w rozdzial “Moje aplikacje”, a następnie naciśnąc przycisk “Zaktualizować”.

Zapoznaj się z aplikacją!

Po zakończeniu instalacji, przy otwarciu aplikacji zobaczysz następujące okno.

Interfejs ma w sobie rząd elementów, opisanych poniżej:

  • Wejść: z tego punktu korzystasz po to by wejść do systemu i zacząć wykonywać zamówienia, po zakończeniu rejestracji.
  • Rejestracja: po to żeby zacząć pracować w systemie Shark Taxi, przede wszystkim, musisz przejść procedurę rejestracji w danym rozdziale.

Na dole zlokalizowany przycisk kontaktu z działem wsparcia technicznego. Możesz zwrócić się do działu wsparcia technicznego w każdym czasie przy pomocy nadesłana wiadomości lub zadzwonić.

Zapoznaj się z aplikacją!
Zarejestruj się!
Zarejestruj się!

Po naciśnięciu na przycisk “Rejestracja”, trafisz do odpowiedniego rozdziału.

Po to, aby przejść procedurę rejestracji w systemie, musisz zrobić kilka prostych kroków:

  • Wprowadzić swoje dane personalne: załadować zdjęcie, wprowadzić imię i nazwisko, datę urodzenia, twoje miasto.
  • Dodać zdjęcie samochodu, wybrać z wypadającej listy markę i model, ręcznie wprowadzić rok produkcji samochodu ta jego numer rejestracyjny.
  • Na następnym ekranie musisz wybrać dodatkowe usługi, które możesz zaoferować klientom. Ilość wybranych opcji ma bezpośredni wpływ na to jaka ilość zamówień będzie ci dostępna.
  • Na finalnym etapie wpisz numer telefonu komórkowego i naciśnij przycisk dla otrzymania kodu aktywacji.

Wprowadźotrzymany w wiadomości SMS kod w odpowiednie miejsce i naciśnij “Zarejestrować się.”

Gratulacje! Procedura rejestracji zakończona pomyślnie.

Zakończenie rejestracji.

Po zakończeniu rejestracji musisz trochę poczekać przed tym jak będziesz mógł przystąpić do przyjmowania zamówień.

Wszystkie zgłoszenia odbywają moderacje w trybie ręcznym, dlatego, z reguły, musisz poczekać około dwóch godzin.

Jeżeli wszystkie wprowadzone dane są prawidłowe ta moderator nie ma do ciebie dodatkowych pytań - niedługo otrzymasz wiadomość, potwierdzającą że rejestracja zakończona pomyślnie.

W przypadku potrzeby poprawek lub dodatkowych informacji - nasz operator skontaktuje się z tobą.

Moderacja odbywa się całodobowo. Maksymalny czas rozpatrzenia - doba od momentu zgłoszenia.
Zakończenie rejestracji.
Zaloguj się do aplikacji Shark Taxi!
Zaloguj się do aplikacji Shark Taxi!

Aby przystąpić do wykonania zamówień, należy wejść do systemu. Wprowadź telefon kontaktowy ta naciśnij “Otrzymać kod”. Po otrzymaniu SMS-wiadomości, wprowadź kod w odpowiednie miejsce - teraz możesz przystąpić do wykonania zamówień.

Pamiętaj: jeżeli zmieniasz telefon komórkowy lub numer telefonu, będziesz musiał powtórnie wejść do systemu przed tym jak będziesz mógł powrócić do wykonania zamówień.

Uwaga! Nie możesz pracować, korzystając z jednego profilu, jednocześnie na kilku urządzeniach.

Główny ekran aplikacji

Po włączeniu aplikacji i wejściu do głównego rozdziału, na ekranie twojego smartfonu przedstawi się główny ekran. Tutaj możesz sprawdzić dostępne na dany moment zamówienia.

Interfejs głównego ekranu łączy w sobie następujące:

  • Przycisk “Dostępny”: przedstawia twój status ta dostępność do wykonywania zamówienia. Jeżeli naciśniesz na ten przycisk, twój status zmieni się na “Zajęty”, i więcej nie będziesz przyjmować informacje o nowych zamówieniach.
  • Zamówień 68/1: wyświetla ilość zamówień w twoim mieście. Pierwsza liczba to ogólna ilość zamówień, realizowanych w twoim mieście. Druga - ilość zamówień, dostępnych do realizacji.
  • Znaczek kierowcy ta liczba 455 obok: określa, że w obecnym momencie w mieście pracuje 455 kierowców Shark Taxi.
  • W prawym górnym rogu znajdują się przyciski, niezbędne do przejścia w inne rozdziały menu programy. Przełączać rozdziały możesz również palcem z lewa - w prawo.

Dostępne zamówienia wyświetlają się w wyglądzie listy według odległości od ciebie. Najbliższe znajdują się na górze, najdalsze - na końcu listy.

Główny ekran aplikacji
Szczegółowe informacje dotyczące zamawiania.
Szczegółowe informacje dotyczące zamawiania.

Naciśnij na dowolne zamówienie żeby otrzymać dostęp do dodatkowych informacji.

  • #4017542: rejestracyjny numer zamówienia;
  • Przycisk “Przyjąć zamówienie”: naciskając, akceptujesz zamówienie ta informujesz systemę o rozpoczęciu wykonywania zamówienia;
  • Navigator: buduje trasę na ulicach miasta od ciebie do klienta ta od niego - w miejsce docelowe.
  • Pokaż trasę: wyświetla na ekranie trasę od twojego samochodu do punktu, gdzie musisz odebrać klienta ta trasę od niego do miejsca docelowego.
  • Powiększona taryfa (na przykład + 4 %): Formowania ceny odbywa się na podstawie wszystkich informacji o zamówieniu. Narzut na cenę odbywa się zależnie od pogody, stanu trasy ta obciążenia miasta.Jeżeli akceptowałeś zamówienia z podwyższoną taryfą - zobaczysz to w detalach zamówienia.
  • Przyjął: zafiksowany czas, kiedy akceptowałeś zamówienie.
  • Na miejscu: wyświetla czas, kiedy poinformował klienta, że jesteś na miejscu i możesz odwieźć go w miejsce docelowe. Również jest wiadomy czas automatycznego informowania klienta przez system.
  • Odebrał: czas, kiedy za pomocą przycisku “Spotkałem” akceptowałeś, że klient już trafił do samochodu
Przygotowanie do przejazdu
  1. Upewnij się, że twój samochód jest absolutnie sprawny.
  2. Sprawdź poziom paliwa: musisz mieć pełny co najmniej na jedną trzecią.
  3. Upewnij się, że twój samochód jest czysty na zewnątrz i w środku. Również sprawdź żeby w salonie nie zostało żadnych obcych rzeczy (w bagażniku również).
  4. Szyby, próg ta rączki też muszą być czyste.
  5. Powietrze w salonie musi być świeże. Nieprzyjemne zapachy nie dozwolone.
  6. Wygląd zewnętrzny kierowcy musi być czysty ta zadbany.
  7. Samochód musi czekać na klienta przy dokładnie wskazanym adresie, uwzględniając wszystkie wybrane przez klienta opcje.
  8. Spóźnienia są niedopuszczalne. Jeżeli taka sytuacja się zdarzyła musisz przeprosić klienta w imieniu firmy.

Dziękujemy za Twoją opinię!

Cenimy opinie wszystkich naszych klientów i staramy się ożywić wszystkie życzenia.

Błąd!!

Wystąpił błąd podczas przesyłania formularza - odśwież stronę i spróbuj ponownie przesłać formularz.